Back to top

Zadnje izdane publikacije

 

Šolska svetovalna služba: stanje in perspektive

Avtorji: Petra Gregorčič Mrvar, Katja Jeznik, Jana Kalin, Robi Kroflič, Jasna Mažgon, Marjeta Šarić, Barbara Šteh

Leto izida: 2020
mehka vezava / 230 str.

 

 

 

 

 


 

Šolska svetovalna služba kot organizacijska oblika podpore vsem udeležencem v vzgojno-izobraževalnih ustanovah ima v Sloveniji dolgo tradicijo. Za njen nadaljnji razvoj in kakovostno načrtovanje dela je potrebna celostna analiza obstoječega stanja in teoretskih tokov, ki opredeljujejo vzgojo in izobraževanje v kontekstu sodobnega časa. Monografija s teoretičnega in empiričnega vidika ponuja del analize stanja svetovalne službe v osnovnih in srednjih šolah ter na tej osnovi nekaj priporočil za nadaljnje delovanje.

 

 

 

Izkustveno učenje

Avtorji: Barbara Šteh, Barica Marentič Požarnik, Marjeta Šarić

Leto izida: 2019
mehka vezava / 163 str.

 

 

 

 

 


 

Učbenik je namenjen vsem, ki želijo svojim učencem omogočiti celovite učne izkušnje in osebno pomembno učenje na vseh nivojih izobraževanja, v formalnih in neformalnih učnih okoljih. Namenjen je torej študentom pedagoških, andragoških in drugih sorodnih smeri (npr. psihologija, socialna pedagogika itd.) ter vsem tistim, ki že delujejo v praksi na področju vzgoje in izobraževanja: učiteljem, vzgojiteljem, visokošolskim učiteljem in učiteljem učiteljev, svetovalnim delavcem, mladinskim delavcem ter drugim strokovnjakom, ki vodijo izkustveno zasnovane oblike dela.

 

 

Poklicni razvoj učiteljev. Ugled in transverzalne kompetence

Urednici: Jana Kalin, Renata Čepić

Leto izida: 2019
mehka vezava / 266 str.

 

 

 

 

 


 

Monografija je nastala kot rezultat skupnega raziskovalnega dela kolegov iz Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in Pedagoške fakultete Univerze na Reki v okviru znanstveno-raziskovalnega projekta »Poklicni razvoj učiteljev: status, osebnost in transverzalne kompetence«. Besedilo je osredotočeno na učiteljev profesionalni razvoj s perspektive potreb, ki jih učitelji prepoznavajo za kakovostno opravljanje svojega dela, in presoje njihove usposobljenosti za delovanje na različnih strokovnih področjih. Avtorje so posebej zanimale učiteljeve kompetence za razvijanje t.i. transverzalnih kompetenc pri učencih, ki postajajo nujnost v sodobnem svetu in eden temeljnih ciljev, ki jih želimo doseči z izobraževanjem (npr. razvijanje metakognitivnih spretnosti, kritičnega mišljenja, sprejemanje drugačnosti v inkluzivnih okoljih).