

Content
Univerzitetni pedagoški prvostopenjski študijski program Pedagogika in andragogika študentka in študentom ponuja kakovostno družboslovno-humanistično izobrazbo, s poudarkom na sistematičnem spoznavanju temeljev pedagoških in andragoških ved, uvaja v široko poznavanje znanstvenih in strokovnih virov ter njihovo spremljanje, študentkam in študentom ponuja obvladovanje znanstvenih paradigem in orientacij, pomembnih za razumevanje vzgojnih in izobraževalnih procesov ter za sodelovanje pri reševanju praktičnih problemov, za obvladovanje praktičnega ravnanja v različnih izobraževalnih kontekstih in na različnih šolskih stopnjah. Študij je podlaga za kompetenten vstop v delo, samostojnost in iniciativnost pri odločanju ter vodenju zahtevnih del v različnih dejavnostih šole, pri pouku in drugih oblikah dela v šoli, ter pri ustreznih izvenšolskih dejavnostih, v različnih oblikah izobraževanja in delovanja na področju kulture. V okviru študija je fokus tudi na razvijanju načinov razmišljanja in delovanja, ki so značilni za znanstveno zasnovano poučevanje in učenje ter za uvajanje v sodobno znanstveno mišljenje in znanstvene prakse, spodbuja razvijanje socialno-etične refleksivnosti, zavezanost profesionalni etiki, razvijanje strokovne kritičnosti in odgovornosti pri delu z ljudmi, pri sodelovanju v skupnosti in delu z informacijami. Program zagotavlja tudi usposobljenost in pripravljenost za profesionalno samorefleksijo ter za analiziranje kompleksnih situacij pri poučevanju in učenju ter usposobljenost za posodabljanje, evalvacijo in samoevalvacijo delovnih procesov z uporabo znanstvenih sredstev, zagotavlja pripravljenost za sodelovanje pri reševanju pedagoških in andragoških vprašanj, ki se nanašajo na organizacijo in vodenje institucij, pri razvijanju programov, dela in procesov ter za pomoč pri pedagoškem in andragoškem svetovanju in, nenazadnje, program usposablja študentke in študente za uporabo znanja v praksi.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami si oglejte na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P – predavanja; S – seminar; V – vaje; D – druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT – kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Didaktika I | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Obča andragogika | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Pedagoška statistika | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Primerjalna pedagogika | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | letni |
Zgodovina vzgoje in izobraževanja | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 5 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antropologija vzgoje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Etika v vzgoji in izobraževanju | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Psihologija osebnosti | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Razvojna psihologija | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Institucionalna predšolska in družinska vzgoja | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Pedagoška psihologija I | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Sistemske in ekonomske osnove izobraževanja | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Šolska pedagogika | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | letni |
Teorija vzgoje | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Uvod v pedagoško metodologijo | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | letni |
3. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragoško svetovalno delo | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Pedagoška sociologija I | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | letni |
Poklicna pedagogika in andragogika | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Praksa | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Primerjalna andragogika | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Zunanji izbirni predmeti | 5 |