

Vsebine
Temeljni cilji magistrskega študijskega programa Andragogika se nanašajo na več ravni kompetenc in na več profilov dela, ki ga opravlja andragog kot ekspert za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti drugostopenjskega magistrskega študijskega programa Andragogika ob dokončanem študiju razvijejo splošne kompetence humanistično in družboslovno izobraženega intelektualca. Poleg teh razvijajo specifične kompetence, ki jim omogočajo razumevanje razmerij med andragoškimi pojavi in procesi, družbenim in kulturnim okoljem ter značilnostmi in pričakovanji posameznikov. Profesionalne kompetence jim omogočajo razumevanje in reševanje problemskih situacij, ki se pojavijo v teh razmerjih, razumevanje in organiziranje izobraževanja odraslih kot družbenega in individualnega procesa. Program izobražuje za odgovorno in premišljeno delovanje na področju vzgoje in izobraževanja odraslih v različnih organizacijah in okoljih.
Diplomanti so usposobljeni za raziskovanje in razvijanje andragoške teorije in prakse. Gojijo aktiven odnos do stroke, skrbijo za profesionalni razvoj, upoštevajo multikulturnost, sinergičnost, globalnost, kompleksnost teoretskih konceptov, zmorejo vzpostaviti refleksiven ter pluralen odnos do resnic. Program razvija sposobnosti za ohranjanje in širjenje svojega vedenja in zmožnost za prehode v polje inovacij. Študente pripravlja za reševanje andragoških vprašanj, ki se nanašajo na organizacijo in vodenje izobraževalnih projektov in institucij, razvijanje izobraževalnih programov ter za samostojno delo na področju andragoškega svetovanja in uporabo drugih andragoških metod.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami si oglejte na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P – predavanja; S – seminar; V – vaje; D – druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT – kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragoška praksa 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 5 | letni |
Izbrane metode andragoškega dela | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Izbrane metode raziskovanja | 15 | 30 | 15 | 0 | 5 | letni |
Mednarodne perspektive v izobraževanju odraslih | 30 | 60 | 0 | 0 | 7 | zimski |
Mentorstvo in izobraževanje mentorjev | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | letni |
Načrtovanje izobraževalnih programov za odrasle | 30 | 30 | 30 | 0 | 7 | zimski |
Psihologija učenja in izobraževanje odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Razvoj kadrov in karierno svetovanje | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 5 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 6 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Izbrane teme iz sociologije izobraževanja odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Teorija organizacij in vodenja | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Didaktične strategije | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Izobraževanje odraslih in lokalni razvoj | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragoška praksa 2 | 0 | 0 | 15 | 0 | 5 | zimski |
Andragoški raziskovalni seminar | 30 | 60 | 0 | 0 | 7 | celoletni |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 10 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 10 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
E-izobraževanje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Izobraževanje starejših | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Poklicna andragogika | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |