
Andragoška didaktika
Stopnja: 1
Ure predavanj: 30
Ure seminarjev: 30
Ure vaj: 0
ECTS točke: 5
Nosilec/izvajalec: prof. dr. Radovan Marko
1. Razvoj andragoške didaktike.
2. Značilnosti odraslih kot učencev.
3. Pomen izkustva v izobraževanju odraslih.
4. Motivacija odraslih za izobraževanje.
5. Izobraževalne ovire in digitalni razkorak.
6. Metode in oblike v izobraževanju odraslih.
7. Načrtovanje izobraževanja za odrasle.
8. Ocenjevanje v izobraževanju odraslih.
9. Digitalna tehnologija in izobraževanje odraslih.
Bregar, L., Zagmajster, M. in Radovan, M. (2020). E-izobraževanje za digitalno družbo. Andragoški center Slovenije. (str. 12-24) [COBISS.SI-ID - 25591270]
https://www.acs.si/digitalna-bralnica/e-izobrazevanje-za-digitalno-druz…
Govekar Okoliš, M. in Ličen, N. (2008). Poglavja iz andragogike. Znanstvena založba Filozofske fakultete, Oddelek za pedagogiko in andragogiko. (str. 64-84) [COBISS.SI-ID - 238592256]
Javrh, P. (ur.) (2011). Obrazi pismenosti: Spoznanja o razvoju pismenosti odraslih. Andragoški center Slovenije. (str. 171–221) [COBISS.SI-ID - 258368768]
https://arhiv.acs.si/publikacije/Obrazi_pismenosti.pdf
Marjanovič Umek, L. in Zupančič, M. (ur.) (2009). Razvojna psihologija: Izbrane teme. Znanstvena založba Filozofske fakultete. (str. 156-170) [COBISS.SI-ID - 258368768]
Relevantni članki iz domače in tuje literature, dostopne v knjižnicah in na svetovnem spletu.