Vsebine
Temeljni cilj študijskega programa je študentom in študentkam zagotoviti kakovostno družboslovno-humanistično izobrazbo s poudarkom na sistematičnem spoznavanju temeljev pedagoških in andragoških ved.
V okviru študija študenti in študentke pridobivajo temeljna znanja za razumevanje vzgojnih, izobraževalnih in socializacijskih procesov, ki se odvijajo v družini, vrtcu, šoli in v družbi. Ob tem se usposabljajo za praktično ravnanje na različnih stopnjah vzgojno-izobraževalnega sistema (od predšolske vzgoje do visokošolskega študija ter izobraževanja odraslih), istočasno pa razvijajo tudi zmožnost znanstvenega raziskovanja pedagoških in andragoških tematik.
Študijski program študente in študentke pripravlja za delo v različnih dejavnostih vrtcev, šol, ustanov za izobraževanje odraslih in drugih ustanov, ki se ukvarjajo z izobraževanjem in usposabljanjem. Študenti in študentke se spoznavajo z delovanjem vzgojno-izobraževalnih ustanov in njihovim vodenjem, z vlogo pedagoškega in andragoškega svetovanja, spoznavajo področja pedagoške obravnave oseb s posebnimi potrebami, spoznavajo pomen odgovornega dela z ljudmi, skupnostjo in informacijami ter opravijo dve vrsti prakse.
Študij pedagogike in andragogike na prvi stopnji diplomantom in diplomantkam omogoča sodelovanje pri šolskih in zunajšolskih dejavnostih vrtcev in šol, sodelovanje v različnih oblikah izobraževanja odraslih, izobraževalnih in kulturnih dejavnostih lokalnih skupnosti, v javnem, zasebnem in neprofitnem sektorju.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami, lahko dobite na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P = predavanja; S = seminar; V = vaje; D = druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT = kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Univerzitetni študijski program prve stopnje Pedagogika in andragogika | ||||||
Andragoška didaktika | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Antropologija vzgoje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Didaktika I | 60 | 0 | 30 | 0 | 7 | celoletni |
Etika v vzgoji in izobraževanju | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Obča andragogika | 60 | 30 | 0 | 0 | 7 | letni |
Pedagoška statistika | 60 | 0 | 60 | 0 | 9 | celoletni |
Primerjalna pedagogika | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Psihologija osebnosti | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Razvojna psihologija | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Zgodovina vzgoje in izobraževanja | 90 | 0 | 0 | 0 | 7 | zimski |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Univerzitetni študijski program prve stopnje Pedagogika in andragogika | ||||||
Andragoško svetovalno delo | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Didaktika II | 30 | 0 | 15 | 0 | 5 | letni |
Pedagoška obravnava oseb s posebnimi potrebami | 60 | 22 | 8 | 0 | 7 | celoletni |
Pedagoška psihologija | 60 | 0 | 60 | 0 | 9 | celoletni |
Praksa (pedagoška) | 0 | 0 | 15 | 0 | 4 | celoletni |
Predšolska pedagogika z družinsko vzgojo I | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Sistemske in ekonomske osnove izobraževanja | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Šolska pedagogika | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Uvod v pedagoško metodologijo | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 5 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Zgodovina izobraževanja odraslih | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Zgodovina vzgoje in izobraževanja v Sloveniji | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Izbrana poglavja iz institucionalne predšolske vzgoje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Procesi socializacije odraslih | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
3. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Univerzitetni študijski program prve stopnje Pedagogika in andragogika | ||||||
Pedagoška metodologija | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Pedagoška sociologija I | 60 | 30 | 0 | 0 | 7 | zimski |
Poklicna pedagogika in andragogika | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Praksa (andragoška) | 0 | 0 | 15 | 0 | 4 | letni |
Teorija vzgoje | 60 | 30 | 0 | 0 | 7 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 3 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 4 | 7 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 10 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Interkulturnost v vzgoji in izobraževanju | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Primerjalna andragogika | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragogika ciljnih skupin | 30 | 15 | 15 | 0 | 5 | zimski |
Šolsko svetovalno delo I | 45 | 0 | 15 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Sociologija izobraževanja odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Vzgoja za demokratično državljanstvo | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 4 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Izbrane teme iz didaktike I | 60 | 30 | 0 | 0 | 7 | celoletni |
Metode izobraževanja odraslih | 30 | 30 | 15 | 0 | 7 | letni |