ANDRAGOGIKA, Andragogika – enopredmetna pedagoška smer
Temeljni cilji drugostopenjskega študijskega programa Andragogika, Andragogika – enopredmetna pedagoška smer se nanašajo na več ravni kompetenc in profilov dela, ki ga opravlja andragog oziroma andragoginja kot strokovnjak oziroma strokovnjakinja za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti in študentke med študijem razvijajo splošne kompetence humanistično in družboslovno izobraženega intelektualca oziroma intelektualke ter specifične kompetence, ki jim omogočajo razumevanje razmerij med andragoškimi pojavi in procesi, družbenim in kulturnim okoljem ter značilnostmi in pričakovanji posameznikov oziroma posameznic. Profesionalne kompetence jim omogočajo razumevanje in reševanje problemskih situacij, ki se pojavijo v teh razmerjih, razumevanje in organiziranje izobraževanja odraslih kot družbenega in individualnega procesa. Program izobražuje za odgovorno in premišljeno delovanje na področju vzgoje in izobraževanja odraslih v različnih organizacijah in okoljih.
ANDRAGOGIKA, Andragogika – dvopredmetna pedagoška smer
Temeljni cilji drugostopenjskega študijskega programa Andragogika, Andragogika – dvopredmetna pedagoška smer se nanašajo na več ravni kompetenc in na več profilov dela, ki ga opravlja andragog/andragoginja kot strokovnjak oziroma strokovnjakinja za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti in študentke študijskega programa Andragogika – dvopredmetna pedagoška smer med študijem razvijejo splošne kompetence humanistično in družboslovno izobraženega intelektualca oziroma intelektualke ter specifične kompetence, ki jim omogočajo razumevanje razmerij med andragoškimi pojavi in procesi, družbenim in kulturnim okoljem ter značilnostmi in pričakovanji posameznikov oziroma posameznic. Profesionalne kompetence jim omogočajo razumevanje in reševanje problemskih situacij, ki se pojavijo v teh razmerjih, razumevanje in organiziranje izobraževanja odraslih kot družbenega in individualnega procesa. Program izobražuje za odgovorno in premišljeno delovanje na področju vzgoje in izobraževanja odraslih v različnih organizacijah in okoljih.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami, lahko dobite na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P = predavanja; S = seminar; V = vaje; D = druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT = kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.