
Evropeizacija izobraževanja: Izobraževanje odraslih med teorijo, evropsko in nacionalnimi politikami in prakso
Knjiga odstira vprašanja o tem, kako se oblikujeta evropski izobraževalni prostor in evropska izobraževalna politika, kateri mehanizmi in instrumenti ju vzpostavljajo ter kakšni koncepti in paradigme prevladujejo v evropskem izobraževalnem prostoru, pri čemer se osredotoča na področje izobraževanja odraslih. Proučevani aplikativni diskurzi evropske izobraževalne politike so ovrednoteni z vidika širših teoretskih konceptov v izobraževanju odraslih, v ospredju pa so predvsem koncepti znanja, vseživljenjskega izobraževanja in vseživljenjskega učenja, emancipacije in opolnomočenja ter priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja. Knjiga pokaže, kako se je v okviru evropeizacije izobraževanja oblikovala evropska politika izobraževanja odraslih, ki daje prednost učinkoviti, uporabni in izmerljivi vrednosti znanja; znanje je opredeljeno s svojo uporabno vrednostjo, postaja blago za izmenjavo in ni vrednota na sebi. Glavna nevarnost takega razumevanja znanja je seveda v njegovi redukciji na en sam kriterij finančne in tehnološke učinkovitosti, ki spodbuja instrumentalno vrednost znanja in krepi pragmatično-ekonomistično paradigmo izobraževanja odraslih.
Leto izida:2019
Št. strani:338
Tip vezave:mehka vezava
ISBN:978-961-06-0143-2
Zbirka:Nagrajene doktorske disertacije FF UL