Trženje v založništvu

Trženje v založništvu

Stopnja: 2

Ure predavanj: 30

Ure seminarjev: 15

Ure vaj: 0

ECTS točke: 5

Nosilec/izvajalec: prof. dr. Kovač Mihael

Različnost knjige od ostalih tržnih artikov. Metodologija za analizo knjižnega trga. Trženjsko raziskovanje. Določanje ciljnih skupin. Pozicioniranje izdelka. Trženje in disruptivne tehnologije. Trženje klasično tiskanih knjig in trženje e-publikacij. Trženjska orodja v knjižnem založništvu. Trženjska orodja v e-založništvu. Načrtovanje knjižno-založniškega programa na podlagi tržnih analiz. Koordiniranje in nadzorovanje prodaje po različnih prodajnih poteh. Vloga in razvoj knjigarniške prodaje v analognem in digitalnem okolju. . Analiza uspešnih in neuspešnih trženjskih akcij v domačem in tujem založništvu. Priprava trženjskih akcij s področja knjižnega ali e-založništva.

1. Baverstock, A.(2015) How to Market Books. London ; New York : Routledge. COBISS.SI-ID - 63512930
2. Owen, l.(2014) Selling Rights. Oxford: Routledge. COBISS.SI-ID - 63514722
3. Aktualni članki iz relevantne znanstvene periodike.