Temeljni cilji magistrskega študijskega programa Pedagogika so študentom zagotoviti razvoj splošnih kompetenc humanistično izobraženega intelektualca s kakovostno družboslovno-humanistično izobrazbo, s poudarkom na sistematičnem spoznavanju pedagoških ved; uvesti jih v široko poznavanje znanstvenih in strokovnih virov ter njihovo spremljanje. Program je usmerjen tudi v zagotavljanje obvladovanja znanstvenih paradigem in orientacij, ki so pomembne za razumevanje vzgojnih in izobraževalnih procesov, za razumevanje povezanosti pedagoških pojavov in procesov ter družbe, obvladovanje praktičnega delovanja in reševanja praktičnih problemov s področja načrtovanja, organizacije, izvajanja in evalvacije vzgojno-izobraževalnih procesov v različnih kontekstih in na različnih stopnjah izobraževanja ter na področju kulture. Program zagotavlja kompetenten vstop v delo, samostojnost in iniciativnost pri vodenju najzahtevnejših dejavnosti ter pri svetovanju in pomoči udeležencem izobraževanja, še posebej učencem/dijakom in njihovim staršem ter učiteljem pri pouku in v drugih oblikah dela v šoli, kakor tudi pri ustreznih izvenšolskih dejavnostih v različnih ustanovah s področja izobraževanja in kulture. Študentke in študenti razvijajo načine razmišljanja in delovanja, ki so značilni za sodobno zasnovano poučevanje in učenje, uvajajo se v sodobno znanstveno mišljenje, znanstvene prakse in identifikacijo s stroko, razvijajo pa tudi socalno-etične refleksivnosti, zavezanosti profesionalni etiki ter strokovno kritičnost in odgovornost pri delu z ljudmi, pri sodelovanju v skupnosti in delu z informacijami.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami si oglejte v predstavitvenem zborniku.
P – predavanja; S – seminar; V – vaje; D – druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT – kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.