Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice
09. 06. 2023

3. mednarodna konferenca Slovenskega društva učiteljev tujega strokovnega jezika

Udeleženke in udeleženci konference
08. 06. 2023

Predstavniki Oddelka za zgodovino na Historyfestu v Sarajevu

Doktorski študent Anton Arko, Peter Mikša in Božidar Flajšman (na sliki od leve proti desni)
08. 06. 2023

Priznanje Slovenske znanstvene fundacije za posebne dosežke v komuniciranju znanosti za leto 2022

Prejemniki priznanja dr. Tjaša Jakop, doc. dr. Polona Petek, izr. prof. dr. Andrej Lukšič, izr. prof. dr. Bojana Lobe in dr. Janez Premk