Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice
28. 03. 2024

Podkast Lukavstvo uma s Primožem Krašovcem

Izšla je 12 epizoda kultnega beograjskega podkasta Lukavstvo uma.
27. 03. 2024

Izr. prof. dr. Maria Zofia Wtorkowska prejela najvišje poljsko odlikovanje za zasluge

Od leve: Andrzej Duda, Predsednik Republike Poljske, izr. prof. dr. Maria Zofia Wtorkowska, Alojz Kovšca in Andrzej Gosek, župnik (foto: Marko Jan Vukajlović)