Vsebine
ANDRAGOGIKA, Andragogika – enopredmetna pedagoška smer
Temeljni cilji drugostopenjskega študijskega programa Andragogika, Andragogika – enopredmetna pedagoška smer se nanašajo na več ravni kompetenc in profilov dela, ki ga opravlja andragog oziroma andragoginja kot strokovnjak oziroma strokovnjakinja za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti in študentke med študijem razvijajo splošne kompetence humanistično in družboslovno izobraženega intelektualca oziroma intelektualke ter specifične kompetence, ki jim omogočajo razumevanje razmerij med andragoškimi pojavi in procesi, družbenim in kulturnim okoljem ter značilnostmi in pričakovanji posameznikov oziroma posameznic. Profesionalne kompetence jim omogočajo razumevanje in reševanje problemskih situacij, ki se pojavijo v teh razmerjih, razumevanje in organiziranje izobraževanja odraslih kot družbenega in individualnega procesa. Program izobražuje za odgovorno in premišljeno delovanje na področju vzgoje in izobraževanja odraslih v različnih organizacijah in okoljih.
ANDRAGOGIKA, Andragogika – dvopredmetna pedagoška smer
Temeljni cilji drugostopenjskega študijskega programa Andragogika, Andragogika – dvopredmetna pedagoška smer se nanašajo na več ravni kompetenc in na več profilov dela, ki ga opravlja andragog/andragoginja kot strokovnjak oziroma strokovnjakinja za vzgojo in izobraževanje odraslih. Študenti in študentke študijskega programa Andragogika – dvopredmetna pedagoška smer med študijem razvijejo splošne kompetence humanistično in družboslovno izobraženega intelektualca oziroma intelektualke ter specifične kompetence, ki jim omogočajo razumevanje razmerij med andragoškimi pojavi in procesi, družbenim in kulturnim okoljem ter značilnostmi in pričakovanji posameznikov oziroma posameznic. Profesionalne kompetence jim omogočajo razumevanje in reševanje problemskih situacij, ki se pojavijo v teh razmerjih, razumevanje in organiziranje izobraževanja odraslih kot družbenega in individualnega procesa. Program izobražuje za odgovorno in premišljeno delovanje na področju vzgoje in izobraževanja odraslih v različnih organizacijah in okoljih.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami, lahko dobite na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P = predavanja; S = seminar; V = vaje; D = druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT = kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragogika - enopredmetna pedagoška smer | ||||||
Andragoška praksa 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 5 | zimski |
Izbrane metode andragoškega dela | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Izbrane metode raziskovanja | 15 | 30 | 15 | 0 | 5 | letni |
Mentorstvo in izobraževanje mentorjev | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | letni |
Načrtovanje izobraževalnih programov za odrasle | 30 | 30 | 30 | 0 | 7 | zimski |
Psihologija učenja in izobraževanje odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Razvoj kadrov in karierno svetovanje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Teorije izobraževanja in učenja odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 2 | 5 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 8 | |||||
Andragogika - dvopredmetna pedagoška smer | ||||||
Andragoška praksa | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Metodologija | 45 | 15 | 0 | 0 | 5 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 3 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 4 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 5 | 5 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 6 | 5 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Didaktične strategije | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | letni |
Skupnostno izobraževanje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Mednarodne perspektive v izobraževanju odraslih | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | |
Teorija organizacij in vodenja | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Mednarodne perspektive v izobraževanju odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Zgodovina izobraževanja odraslih | 60 | 0 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 4 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Razvoj kadrov in karierno svetovanje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Skupnostno izobraževanje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 5 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragoška didaktika | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Načrtovanje izobraževalnih programov za odrasle | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 6 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Izobraževanje starejših | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Teorija organizacij in vodenja | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragogika - enopredmetna pedagoška smer | ||||||
Andragoška praksa 2 | 0 | 0 | 15 | 0 | 5 | zimski |
Andragoški raziskovalni seminar | 30 | 60 | 0 | 0 | 7 | celoletni |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 28 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 10 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 10 | |||||
Andragogika - dvopredmetna pedagoška smer | ||||||
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | 10 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 5 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
E-izobraževanje | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Govorno sporočanje in nastopanje | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | letni |
Izobraževanje starejših | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Andragogika ciljnih skupin | 30 | 15 | 15 | 0 | 5 | zimski |
Izbrane metode andragoškega dela | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |
Teorije izobraževanja in učenja odraslih | 30 | 30 | 0 | 0 | 5 | zimski |